skip to Main Content
واکنش هیدئو کوجیما به خبر ساخت Death Stranding 2

واکنش جالب هیدئو کوجیما به انتشار خبر ساخت Death Stranding 2

هیدئو کوجیما، طراح بازی Death Stranding به ادعاهای ساخت Death Stranding 2 توسط نورمن ریداس با یک توییت جالب واکنش نشان داد. روز جمعه، نورمن ریداس بازیگر و کاراکتر اصلی بازی Death Strandingاخبار جدیدی اعلام کرد. وی هنگام مصاحبه درباره Kojima Productions با نشریه دیجیتال Leo Edit ادعا کرد که “نسخه دوم را شروع کرده است”.

اکنون هیدئو کوجیما به طور بالقوه این گزارش را با یک توییت جالب که در روز شنبه منتشر نمود، تایید کرده است. این پست حاوی چندین تصویر از کوجیما و ریداس با هم است. از جمله تصویری که در آن هیدئو در حال تنبیه یا اعدام نورمن است و بالای آن نوشته بود ” برو تو اتاق خصوصیت دوست من”. این جمله به private room بازیکنان در نسخه اول Death Stranding اشاره دارد و همینطور مانند یک تنبیه هم به نمایش درآمده است .

سونی نسخه اول این بازی را برای PS4 در نوامبر ۲۰۱۹ منتشر کرد و ۵۰۵ Games آن را در جولای ۲۰۲۰ برای PC منتشر کرد. بازی Death Stranding Director’s Cut برای PS5 نیز سال گذشته عرضه شد و در اوایل سال ۲۰۲۲ برای رایانه های شخصی منتشر شد.

واکنش هیدئو کوجیما به خبر ساخت Death Stranding 2

هرچند در مارس ۲۰۲۰، ریداس فاش کرده بود که در حال مذاکره برای کار روی پروژه دیگری با کوجیما است. آگوست گذشته گفت که معتقد است Death Stranding 2 قرار است ساخته شود زیرا بحث‌ها درباره دنباله این بازی آغاز شده است. اما به طور کلی با مصاحبه اخیر نورمن ریدوس و این توییت جالب کوجیما در عکس العمل به صحبت های ریداس، احتمال ساخت نسخه دوم این بازی بسیار شدت گرفت.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back To Top